– Ой вы гой
еси, добры молодцы! – приветствовал он сидящих и протянул откуда ни возьмись взявшуюся в его руке пустую кружку, раза в три большую объёмом, чем у богатырей.
Даруй ми зрети моя прегрешения и не осуждати брата моего, яко благословен
еси во веки веков.
Яко святитель благочестно пожив и священномучения венец приял
еси.
– Ну так что, дорогой ты наш морализатор, – спросит меня читатель, – сам-то ты что? Свят
еси и пресвят? Призываешь равняться на тебя?
Ты един показал
еси дело сего превысокого сана быти собрание всех трудов и попечений, разве что и преизлишня твоего звания являети нам в царе и просто воина, и многодельного мастера, и многоименитаго делателя?
Привет! Меня зовут Лампобот, я компьютерная программа, которая помогает делать
Карту слов. Я отлично
умею считать, но пока плохо понимаю, как устроен ваш мир. Помоги мне разобраться!
Спасибо! Я стал чуточку лучше понимать мир эмоций.
Вопрос: фосфорилирование — это что-то нейтральное, положительное или отрицательное?
– Путник неразумный, камо грядёши? Тамо
еси смерть злая, неминуемая!
– Тако
еси, коли о сём многажды речено, – отвечает белобород без поспешества.
И нравом причастник, и престолом наместник апостолом быв, деяние обрёл
еси.
Дальше в четвёртом псалме идёт удивительная мысль: в скорби распространил мя
еси.
Земля
еси и в землю отыдеши.
Безначальнаго оного и тихаго места, идеже несть печали, ни воздыхания, достигнути, преподобне, желая, не дал
еси себе зде покоя нимало, но присно день и нощь в делех всяких и жестоком житии трудолюбно подвизающися, пребываеши, тем желаемаго получил уже, Ипатие, молися о душах наших.
Внемли убо: понеже бо пришёл
еси во врачебницу, да не неисцелен отыдеши.
– И прави путие твои, и судьбы истины сотворил
еси!
Ты, говорящий сие, а между тем не знающий, проживёшь ли нынешний день, не помышляешь разве услышать: безумне, в сию нощь душу твою истяжут от тебе, а яже уготовал
еси, кому будут(Лк. 12, 20).
Да не будет же услышать кому-либо из нас: помяни: яко восприял
еси благая твоя в животе, твоём; и: между нами и вами пропасть велика утвердися(Лк. 18, 26).
Зубы грешников сокрушил
еси.
Якоже вкуси архитриклин вина, бывшаго от воды, и не ведяше, откуду есть: слуги же ведяху почерпшии воду: пригласи жениха архитриклин и глагола ему: всяк человек прежде доброе вино полагает, и егда упиются, тогда хуждшее: ты (же) соблюл
еси доброе вино доселе.
Многократно повторяю, читая 50-й псалом: аще бы восхотел
еси жертвы, дал бых убо…
Правило веры и образ кротости, воздержания учителю яви тя стаду твоему яже вещей истина: сего ради стяжал
еси смирением высокая, нищетою богатая.
Веруем бо, яко ты любиши ны тою же любовию, еюже вся ближния возлюбил
еси, пребывая на земли.
Как его ни называй – отечеством, Родиной, русской землёй, что, как известно, уже за шеломянем
еси.
Яко насытил
еси душу тщу и душу алчущу исполнил благ (Пс. 106:9).
Ты бо
еси врач душ наших.
– Отче наш, ежи
еси… на небеси… изыди, нечистый, кароч…
Се, пяди положил
еси дни моя, и составъ мой яко ничтоже предъ тобою: обаче всяческая суета всякъ человекъ живый.
Другая сторона грани – это способность или возможность воплощения «тело свершил ми
еси» или в переводе на русский «уготовил мне тело» (Пс. 39: 7) перевод 70 толковников.
Ответ: Малии нецыи, якоже рекл
еси (т. е. как ты сказал), не обязавшиеся суетами мира сего, но оплевавшие сласти и красная мира сего, но в мире живуще, тех не прельстит сопротивник.
Ты оставил
еси дом свой – он такожде по чужим домам скитается.
В 6-й песни утреннего канона, во вторник, глас 5-й, сказано: «Яко же пророка от зверя избавил
еси, Господи, и мене из глубины неодержимых страстей возведи, молюся».
– Нет, жив
еси! Токмо бока помяли. Тут недалече он…
О чем
еси мысль и гадание и оное, ничто и ни к чему в мысли твоей и в гадании непотребно, и в деле твоём имеешь никакой спор, и дойдёт до лиха; – аще ли о пути, не ходи, и в новый дом не добро идти, и во всём не корысть являет.
Ибо, праведным воеводам подражая, не числом и умением токмо, но паче верою враги побеждал
еси, силу благочестия истиннаго показуя.
Се бо отроком нетерпения образ явился
еси…
– Яко последнее ко вразумлению и покаянию знамение смерть даровал
еси, Господи.
Стих 21. Рече же ему господь его: добре, рабе благий и верный: о мале был
еси верен, над многими тя поставлю…
Был ли внутри тебя глас глаголющий: се здрав
еси (Ин. 5, 14), или: отпущаются тебе греси твои (Мф. 9, 2)?
Ты бо
еси спасение рода христианского.
– Размыслим днесь, иже с тей деяти. Кой ты
еси сын: княжий, ово простячий. Отлещите отрока в клеть, – распорядился он своему окружению.
Житие на земли добре окормляя, страдальче, милостынями, и частыми молитвами, и слезами, паки же ко страданию мужески устремився, персское обличил
еси нечестие.
Во святителех благочестно пожив и мучения путь прошед, идольския угасил
еси жертвы, и поборник быв твоему стаду, богомудре.
– Откуда
еси, человече, пришёл, от которого царства, и какого отца сын, и как тебя звать по имени?
– Дорога
еси недальняя, занеже не вем, что ожидает путника чужестранного, не мнящего того суща, якоже бо аще кто не зная того пойдёт к морю, того встренут мнози опасности.
Яви древния милости твоя, и ихже отцем всепомоществовал
еси, не отрини и нас, чад их, стопами их к тебе шествующих.
Темже мертву ты во гробе возгласив, и змию в злато претворил
еси, и внегда пети тебе святыя молитвы.
– Тако не почасту
еси, – глаголит. – Вызываю тя, сам на ся воевати!
– Срамно
еси обзывать побеждённого, яко пребывает в несчастии и в пленении, – отозвался хищник. – Орнитоле… даже и речи тако неможно!
Ибо говоритея: проидохом сквозе огнь и воду, и извёл ны
еси в покой(Пс. 65, 12).
Это изъясняет нам евангелист, когда говорит: да
еси веру имут ему (1, 7).